• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Netgain

Kokonaisvaltaista markkinointia

  • Etusivu
  • Tosimarkkinointi
  • Toimintamme
  • Palvelumme
  • Takuu
  • Ota yhteyttä

Palvelumme

Tutustuminen

Ensimmäinen keskustelumme asiakkaan kanssa on aina maksuton emmekä voi olla jo silloin tekemättä ehdotuksia, jotka auttavat yritystä eteenpäin. Ota yhteyttä ja näe itse!

Tositilanteen todennus

Tositilanteen todennuksessa peilaamme yrityksesi asemaa tavoitteisiin ja resursseihin ja katsomme, mitä strategioita, suunnitelmia ja/tai toimenpiteitä se edellyttää. Tähän perustamme tarjouksemme.

Kokonaispaketti

Tarjouksemme hyväksyttyäsi voit olla varma, että yrityksesi saa juuri ne palvelut, joita se tarvitsee. Keinot ja toteutusvälineet poimimme alla olevasta ”työkalupakista”:

Konsultointi

  • Perusselvitykset
  • Tavoitteet
  • Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen
  • Brandin kehittäminen/vahvistaminen
  • Yrityskulttuuri ja henkilöstödynamiikat
  • Organisaation toimivuus

Valmennuspalvelut

  • Asiakaskokemusvalmennus yritysten eri toiminnoille  ja henkilöstöryhmille
  • Workshopit erilaisissa asiakaskokemusta koskevissa kehityshankkeissa
  • Valmennukset resurssien tehokkaampaan hyödyntämiseen sisäisen kulttuurin kehittämisessä
  • Työkalut jatkuvan asiakastuntemuksen kehittämisen ja innovatiivisen toiminnan syventämiseen organisaatiossa

Primary Sidebar

Viimeisimmät artikkelit

  • Asiakkaiden kokemukset yhä merkittävämpiä kilpailuaseman vahvistajina. Näin saat organisaatiosi erottumaan markkinoilla.
  • Menestyvän kunnan kivijalaksi kuntalaisten ja asiakkaiden kokemukset
  • Jäsenkokemuksilla ja niiden johtamisella yhä merkittävämpi vaikutus järjestöjen kykyyn vastata toimintaympäristössä ja asenteissa tapahtuviin muutoksiin

Viimeisimmät kommentit

    Arkistot

    • heinäkuu 2019

    Kategoriat

    • Ajankohtaista

    Meta

    • Kirjaudu sisään
    • Artikkeleiden RSS-syöte
    • Kommenttien RSS-syöte
    • WordPress.org

    Footer

    Näin otat meihin yhteyttä

    Toimitusjohtaja
    Marketta Rusi-Karlsson, KTM, MBA, BPS
    + 358 40 040 4885
    info(at)netgain.fi

    Netgain Oy
    Mäkirinne 2
    01390 VANTAA

     

    Blogi

    Lisää blogista

    Ajankohtaista

    Asiakkaiden kokemukset yhä merkittävämpiä kilpailuaseman vahvistajina. Näin saat organisaatiosi erottumaan markkinoilla.

    29.7.2019

    Kehitä asiakaskokemuksesta yrityksellesi pysyvästi vetovoimainen ja asiakkaita sitouttava erottuvuustekijä ja kilpailuetu. Onnistumisessa avain on … Lue lisää about Asiakkaiden kokemukset yhä merkittävämpiä kilpailuaseman vahvistajina. Näin saat organisaatiosi erottumaan markkinoilla.

    Menestyvän kunnan kivijalaksi kuntalaisten ja asiakkaiden kokemukset

    29.7.2019

    Miten saada aikaan kokemuksia, jotka lisäävät tyytyväisyyttä ja sitoutumista sekä edistävät samalla kunnan resurssien suuntaamista yhä … Lue lisää about Menestyvän kunnan kivijalaksi kuntalaisten ja asiakkaiden kokemukset

    Jäsenkokemuksilla ja niiden johtamisella yhä merkittävämpi vaikutus järjestöjen kykyyn vastata toimintaympäristössä ja asenteissa tapahtuviin muutoksiin

    29.7.2019

    Jäsenkokemus ratkaisee sen, haluaako jäsen olla jatkossakin mukana vai eikö jäsenyydestä saatava arvo ole riittävä jäsenyyden jatkumiseen. Tämän … Lue lisää about Jäsenkokemuksilla ja niiden johtamisella yhä merkittävämpi vaikutus järjestöjen kykyyn vastata toimintaympäristössä ja asenteissa tapahtuviin muutoksiin

    Kaikki ajankohtaiset

    Haluan lisätietojaHaluan yhteydenottoa

    Copyright © 2019 · Infinity Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in